Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Φάκελος... μαϊμούδες!

Πόσες από εσάς έχετε μπει στον πειρασμό να αποκτήσετε "μαϊμούδες"; Και δεν εννοώ φυσικά τις ζωντανές, αλλά τις μικρές μαϊμουδίτσες - απομιμήσεις που κρύβονται στα συρτάρια των καλλυντικών μας.
Εγώ προσωπικά, προτιμώ να μην επιλέγω συχνά απομιμήσεις, μιας και έχοντας αυθεντικά προϊόντα στα χέρια μου αισθάνομαι περισσότερο ασφαλής, ακόμη κι αν αυτό αποδεικνύεται καμιά φορά ότι είναι ψευδαίσθηση... Γενικά είμαι της φιλοσοφίας πως αν δεν μπορώ να αποκτήσω κάτι ακριβό, καλύτερα να διαθέσω τα χρήματά μου για ένα αυθεντικό προϊόν μιας εταιρείας πιο ευρείας κυκλοφορίας και όχι να γεμίζω τη συλλογή μου με καλλυντικά αγνώστου προελεύσεως και ποιότητας. Παρόλα αυτά, έχω υποκύψει στον πειρασμό 3 φορές ως τώρα, αποκτώντας τρεις παλέτες σκιών που ναι μεν ήθελα να δοκιμάσω αλλά ήξερα εκ των προτέρων πως έχω ήδη τόσες πολλές σκιές, που θα χρειαζόταν να τις πετάξω πριν ακόμη τις χρησιμοποιήσω όσο θα ήθελα! Βρήκα λοιπόν την πιο οικονομική λύση και σας την παρουσιάζω αμέσως!
Η πρώτη παλέτα που επέλεξα είναι μια απομίμηση της NAKED2 από Urban Decay.
NAKED2
Οι σκιές της παλέτας - απομίμηση
Δείγματα των σκιών της παλέτας - απομίμηση
Οι σκιές στην αυθεντική παλέτα

 Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, υπάρχουν διαφορές στα χρώματα με εντονότερη να είναι η διαφορά στη 2η και την 6η σκιά. Οι αποδόσεις των ματ σκιών είναι πολύ μέτρια, ενώ είναι αρκετά ικανοποιητική η απόδοση  των σκιών με shimmer. Στην παλέτα απομίμηση υπάρχει και πινελάκι ανάλογο με αυτό της αυθεντικής, το οποίο είναι πολύ καλής ποιότητας και βοηθά πολύ στην εφαρμογή και την ανάμειξη των σκιών.

Η 2η παλέτα - απομίμηση που απέκτησα είναι η Natural eye της Too Faced.
Too Faced - Natural Eye
Οι σκιές της παλέτας - απομίμηση
Δείγματα των σκιών της παλέτας - απομίμηση
Οι σκιές στην αυθεντική παλέτα
 Και σε αυτή την περίπτωση όπως μπορείτε ίσως να διαπιστώσετε, υπάρχουν διαφορές στις σκιές των δύο παλετών. Οι αποδόσεις της παλέτας - απομίμηση ωστόσο είναι πολύ καλή αλλά το πρόβλημα είναι πως οι σκιές "τρίβονται" πολύ εύκολα, με αποτέλεσμα συχνά μετά το τέλος του μακιγιάζ να διαπιστώνω πως εκτός από τα μάτια μου έχω βάψει και τα μάγουλά μου!!!

Η τρίτη παλέτα - απομίμηση που έχω, είναι και πάλι της Too Faced η Summer eyes.
Too Faced, Summer Eyes
Οι σκιές της παλέτας - απομίμηση
Δείγματα των σκιών της παλέτας - απομίμηση

Οι σκιές στην αυθεντική παλέτα

 Σε αυτή την παλέτα νομίζω πως βλέπω την μεγαλύτερη απόκλιση στα χρώματα μεταξύ απομίμησης - αυθεντικής. Παρόλα αυτά δεν με πειράζει καθώς και πάλι τα χρώματα που έχω στην παλέτα μου είναι χρώματα που μου αρέσουν και θα μπορούσα να επιλέξω σε οποιαδήποτε παλέτα. Το πρόβλημα και σε αυτήν την περίπτωση είναι πως οι σκιές τρίβονται πολύ και δημιουργούν το εφέ του "χρωματισμένου μάγουλου"!! Η απόδοσή τους είναι αρκετά ικανοποιητική.

Τις παραπάνω παλέτες τις απέκτησα όλες μέσω ebay, από διαφορετικούς πωλητές και η τιμή της καθεμίας κυμαινόταν γύρω στα 4€ - 5€. Έχοντας σαν δεδομένο λοιπόν την πολύ χαμηλή τιμή τους, έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη από την ποιότητά τους. Δεν θα σας προέτρεπα πάντως να δοκιμάσετε κάτι τέτοιο, αν γενικά παρουσιάζετε ευαισθησίες στα μάτια ή αλλεργίες. Και καλό θα είναι σε περίπτωση που έχουμε στην κατοχή μας καλλυντικά - απομιμήσεις να μην τα κρατάμε για πολύ καιρό, κάτι που ούτως ή άλλως πρέπει να τηρούμε και με τα αυθεντικά προϊόντα.
Για να ακούσω λοιπόν, εσείς πόσες μαϊμουδίτσες κρύβετε στα συρτάρια σας;






1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίο ποστ...συμφωνώ απόλυτα μαζι σου!
    Εχω και εγω την too faced, natural eyes απο ebay...καλή είναι σε σχέση με την τιμή της πάντα και σε εμένα δεν μουτζουρώνει καθόλου, απλά δεν έχει καλή απόδοση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή